Mandag den 24. juni åbner Solar et nyt kundecenter på Nørrebro i København. Det tidligere servicecenter flytter fra Bispevej og bliver i stedet til et kundecenter i indre København.
Solar oplever en øget interesse for levering med virksomhedens såkaldte Fastbox i København og Nordsjælland, og med den nye lokation kan virksomheden langt bedre imødekomme efterspørgslen og udvikle konceptet. Med Fastbox-center Øst fortsat placeret på Banemarksvej i Brøndby kan Solar bedre dække behovet i Storkøbenhavn og det meste af Sjælland.
På hylderne i Solar Kundecenter København kan kunderne finde 10.000 produkter inden for el, vvs, industri og værktøj. Kundecenteret vil med selvbetjening give kunderne lejlighed til at gå på opdagelse i det bredde sortiment med vejledning og sparring fra faguddannet personale. Samtidig vil kundecenteret også i fremtiden være stedet, hvor kompetenceløft og læring kommer i spil – blandt andet via netværksmøder og seminar fra Solar Skolen.
Mange installatører i København bruger firmabilen som arbejdsplads. Derfor giver Solar dem mulighed for at booke et skrivebord eller benytte vores mødefaciliteter blandt vores fagkompetente personale. Med fokus på at gøre hverdagen nemmere stilles digitale hjælpemidler som net-opkobling, printer, og mulighed for afholdelse af videomøder til rådighed samtidig med sparring og rådgivning hos vores medarbejdere, forklarer Søren Sørensen, og pointerer, at lokationen er perfekt i forhold til de store indfaldsveje og gode parkeringsmuligheder.
En lokation i indre by stiller dog krav, da der er særligt fokus på miljøet. Nye tiltag kommer til at betyde ændrede transportmuligheder, så derfor er Solar Kundecenter København et væsentligt parameter i Solars grønne vision, hvor blandt andet levering, transport og emballage vil være bæredygtigt.
Alle er velkomne til at komme forbi på åbningsdagen den 24. juni på Vingelodden 10, 2200 København N.