DigiKey løfter sløret for en opdatering til sit brandsystem, herunder et opdateret logo, opdateret farvepalet og skrifttype, tagline, forenklet navn og opdateret brandstemme. Det nye look blev debuteret på EDS Leadership Summit i Las Vegas og vil blive rullet ud igennem hele 2023.

Det opdaterede logo og brand-system er en videreudvikling af virksomhedens historiske look, der giver mulighed for designfleksibilitet på tværs af digitale platforme, samtidig med at det forstærker en konstrueret følelse på en mere moderne, tidløs måde. Det blev designet til at understrege fremskridt og forbindelse med leverandører og kunder, samtidig med at det afspejler DigiKeys fremadrettede digital-first-perspektiv. Den fornyede brandidentitet har også et forenklet firmanavn for bedre at afspejle dets dybe tekniske produkt- og digitale løsningsportefølje.
DigiKey har samarbejdet med konsulentfirmaet Lippincott for at genopfriske mærkets ikoniske elementer og samtidig formidle modernitet.
En oversigt over det opdaterede mærkesystem kan ses her. For mere information om DigiKey, besøg http://www.digikey.com.