I de foregående år har CEBIT-messen i Hannover lagt en stor del af aktiviteterne an på partnerlande. Men i en globaliseret verden med virksomheder, der frit krydser landegrænserne, er en anden mere virksomheds- og innovativt rettet model blevet langt mere interessant.
Virksomheden ”Salesforce“, der er globalt førende inden for CRM (customer relations management) og ifølge Forbes verdens mest innovative virksomhed, vil derfor være CEBIT’s “Premium Partner” i 2018. Det understreger CEBITs radikalt ændrede format, Salesforce som en “Premium Partner” vil få det største udstillingsområde på CEBIT med udgangspunkt i en dedikeret hal samt i den såkaldte Salesforce Park.
Ifølge Joachim Schreiner, Senior Vice President for Salesforce i Tyskland, oplever virksomheden stor succes i Tyskland, hvor kunder, partnere og industrieksperter i langt højere grad end før koncentrerer sig om kunden. Mange af Salesforces kunder og partnere som Volkswagen og Accenture er førende på markedet og i den 4. Industrielle revolution, hvor teknologier som clouden, sociale medier, IoT og AI (kunstig intelligens) ændrer måden, hvorpå koncernerne kommunikerer med deres kunder. Det er en ny verden, som er en stor udfordring for industrien – men også for mennesker på begge sider af den digitale butiksdisk. Brugt rigtigt vil digitale medier både gøre verden til et bedre sted – og give de innovative virksomheder et fortrin i salget.
Salesforce vil være værter for et ugelangt program dedikeret til innovation, sjov, indlæring og give-back til de besøgende. Salesforce står bag ialt 13 keynotes under d!talk programmet – platformen dedikeret til digitalisering af erhvervsliv og samfund – hvor indlæggende vil sætte fokus på:
- “We are all Trailblazers: Customer Success In The Fourth Industrial Revolution” – Alex Dayon, Chief Strategy Officer, Salesforce sammen med trailblazer-kunder vil tale om, hvordan man opnår kundesucces under industri 4.0’s betingelser.
- “Our path together to equality” – Erhvervslivets forretning vil fremover være at gøre Verden til et bedre sted. Tony Prophet, Chief Equality Officer, Salesforce, diskuterer konceptet „Lighed for Alle“ med gæsterne. Ligeret, ligeløn, lige adgang til uddannelse g lige muligheder for succes.
- “Business Transformation in the Age of the Fourth Industrial Revolution” –Teams fra Accenture og Salesforce teams vil demonstrere, hvordan erhvervslivets transformation fungerer i virkeligheden med virksomhedernes CEO‘er live on stage i et show, hvor publikum kan stemme på den bedste tilgang til transformation i erhvervslivet.Den nye CEBIT-messe launcher 11. Juni, 2018, med en konference og en mediedag på Hannover udstillingsområdet. Udstillingshallerne vil være åbne for besøgende fra hele verden kl 10:00, 12. juni.
- Salesforce er også vært for en udstilling med over 100 trailblazers og partnere, der viser praktiske eksempler på, hvordan succesfulde tyske virksomheder bruger nye teknologier til at opnå digital transformation i firmaerne. I Salesforce Park vil kunder og interesserede kunne mødes med hinanden, lære fra ligesindede og eksperter eller bare chille og have det sjovt.
Strauss & Partnere
Tlf.: 70 20 21 81