
CUI Devices åbner næste kapitel i sin historie med lanceringen af en ny visuel identitet og et nyt udtryk i varemærket. CUI Devices er dedikeret til at pleje ånden bag innovation med en solid dosis menneskelighed, og det opdaterede varemærke skal redefinere betydningen af samarbejde i ofte tværgående brancher med en samtidig position som en værdifuld partner for elektronikkomponenter.
Med rødder tilbage i 1989 har CUI Devices kontinuert udviklet sig over årene for at hjælpe kunderne til innovation og ændringer i den verden, de designer produkter til. En re-branding af firmaet øger fokus på de værdier, der har været vigtig for virksomheden hele tiden: Nemlig hensyn langt over det forventede, begejstring for evolutionen, en holistisk tilgang til design og elektronik – med en sjov arbejdsdag som en vigtig del af identiteten. Her følger et hurtigt blik over de ændringer, der udgør re-brandingen af CUI Devices:
- Logo: Logoet indeholder ny et nyt ikon – en abstrakt mælkebøtte – der repræsenterer virksomhedens dele, folk og den omsorg, virksomheden spreder i verden.
- Farver: Den nye primære magenta-farve skal inspirere til kreativitet og innovation gennem omsorg og sjov. Det er mødestedet mellem to farvemæssige ”kraftværker”, rød (passion og energi) og violet (introspektion og visdom).
- Website: Med de nye varemærke-elementer er websiten nu strømlinet til bedre support af kunder og ingeniører med en hel suite af online-værktøjer og ressourcer.
- Mission: At pleje ånden bag innovation, men vigtigst af alt – at være menneskelige.
- Vision: Holistisk vækst uden kompromittering af virksomhedens principper.
- Kerneværdier: Vær i front, men med omsorg. Modtog udviklingen med åbne arme og hav det sjovt.
– Vores re-branding har været flere år undervejs og er kulminationen af anstrengelser fra alle medarbejdere og de partnere, der gør os til den virksomhed, vi er. Vi tror på, at vi gør en positiv forskel, som gør os til en førende virksomhed med omsorg i alle led og sjov undervejs. I dét, der godt kan ligne en noget støvet industri skal vores nye varemærke reflektere, hvordan vi stræber efter at være anderledes og ikke hænge fast i traditionelle veje. Vi er fortsat tech-nørder – men nu bare med et nyt look – og et godt sæt briller til at fokusere på alles behov , siger Matt McKenzie, CEO for CUI Devices.
CUI Devices’ nye brand og varemærker vil fortsat blive rullet ud over de kommende uger. Virksomheden takker af de mennesker, medarbejdere, partnere og kunder, som har gjort denne re-branding til virkelighed. For flere indblik i det nye look, se venligst: http://www.cuidevices.com.