Mouser Electronics, Inc. annoncerer åbningen af sin nye Customer Service Centre bygning i virksomhedens hovedkvarter – udelukkende dedikeret til kunderservice og support.
– Mouser har haft held til en solid vækst over de seneste år, og vi har brug for mere plads, så flere folk kan levere den kundeservice, der kendetegner os, siger Coby Kleinjan, vicedirektør for Americas Customer Service and Sales.
– Ideen er at skabe plads til mere mandskab med et samtidigt boost af effektivitet og samarbejde. Den ekstra kapacitet vil styrke vores indsats for at levere markedets bedste kundeservice på alle områder.
Den nye to-etagers knapt 5.000kvm store bygning,der er placeret på Mousers rundt regnet 50 hektar store campus i virksomhedens hovedkvarter i Texas, er designet til at være energioptimeret og giver mulighed for en udvidelse til næsten 10.000kvm om nødvendigt. Bygningen indeholder state-of-the-art funktioner med både indendørs og udendørs kantineområder samt et stort, udvidet parkeringsområde.
Inklusive den nye Customer Service Centre bygning har Mouser nu 27 customer support locations placeret over tre kontinenter, hvorfra virksomheden yder kundesupport på lokale sprog, i lokale tidszoner og med den lokale møntfod. Den autoriserede globale distributør tilbyder kunderne service og teknisk support via telefon, email og chat via virksomhedens førende website, mouser.com. Virksomhedens eget udtryk for den service er “glokal” — men lokalt orienteret service på globalt plan.
Globalt tilgængeligt via website’n er også Mousers online Customer Resource Centre, der gør kunder i stand til at bruge Mousers online indkøbsværktøjer gennem en central hub, der indeholder alt, hvad kunderne har brug for til optimering af deres indkøbsprocesser.
– Vi vurderer og forbedrer kontinuert vores online-ressourcer for at hjælpe indkøbere og ingeniører med deres produktspecifikationer og -indkøb. Kunderne kan få adgang til – og tracke – ordre online samt spørge efter teknisk support og datablade – eller placere ordrer via API eller EDI gennem Order Automation. Den digital hub er let at bruge og hjælper Mousers kunder til hurtigt at få mere information om komponenter og enhver anden assistance, de har brug for til deres indkøb, tilføjer Coby Kleinjan.