Arrow Electronics annoncerer en række events, som vil samle ekspertisen inden for design og implementering af AI (kunstig intelligens). Den såkaldte ”AI Experience Tour” starter i september og skal demonstrere, hvordan AI kan bruges i dagens kommercielle applikationer. Målet er at få deltagere til at forstå, hvordan de kan trække fordelene ved AI ind i deres egne applikationer. Arrow er vært for denne ret enestående tur sammen med Intel, Microsoft, Nvidia og andre leverandører, der er førende inden for AI.
AI er blevet etableret som et effektivt værktøjtil analyse af store datasæt i clouden. Men AI bevæger sig i stigende grad mod edgen af netværket, så avancerede behandlingsfunktioner kommer ud i de lokale komponenter og derved muliggør hybride edge-/cloud-løsninger. Machine learning, deep learning og neural netværk kan lettere implementeres i embeddede produkter, så man opnå fordele som minimal latency, bedre netværksintelligens og større grad af datasikkerhed. Nye værktøjer og teknikker er nødvendige for at anvende AI effektivt i edgen, så smarte komponenter ligefrem bliver til kognitive produkter.
Deltagere i disse 1-dags events vil lære mere om AI-trends, vækstområder, best practices og høre om bruger-cases, der hjælper til fremtidig implementering af af produkter. Deltagerne vil også kunne opleve, hvordan Arrow kan hjælpe med hele designøkosystemet, der samler de førende leverandører og kombinerer deres produkter og ydelser med Arrows egne services, så der opstår end-to-end løsninger, der kan accelerere vejen fra design-til-anvendelse. Gennems af eInfochips, er Arrow blevet i stand til levere kritiske in-house designressourcer til support af kompleks AI-implementering.
Arrow Electronics’ AI Experience Tour vil foregå på i alt 10 locations: Tel Aviv (10. sep), Odense (24. sep), Stockholm (7. okt), Hamburg (24. okt), Paris (29. okt), Madrid (6. nov), Milano (21. nov), Berlin (26. nov), London (3. dec) og München(28. jan 2020).
Deltagere kan registrere sig til at deltage i Arrows AI Experience Tour på: https://www.arrow.com/en/family/bu-arrow-ai-experience-2019