HP lancerer en ny række virtual reality (VR) produkter og løsninger, der giver virksomheder helt nye muligheder for at levere helt nye former for kundeoplevelser, forbedre uddannelse og træning for medarbejdere og reducere tiden fra ide til færdig produkt. En vigtig del af denne strategi er den nye HP Z VR Backpack, som HP løfter sløret for i dag, der skal gøre det let og sikkert for virksomheder at skabe blændende oplevelser og udnytte det fulde potentiale i VR.
Potentialet i professionelle VR-løsninger er næsten uendeligt for virksomheder indenfor produktudvikling, arkitektur, underholdning, sundhedssektoren og bilindustrien, hvor nye teknologier som VR kan give banebrydende kundeoplevelser lige fra selvkørende showrooms til helt nye former for byplanlægning og uddannelsesmetoder for personale på hospitaler.
HP har gennem flere år øget investeringen i virtual og augmented reality teknologier for at kunne levere nogle af branchens bedste værktøjer til professionel brug af VR. HPs tilgang til VR er baseret på mange års produktinnovation og langvarige relationer, hvor HP bl.a. har partnerskaber med Intel, NVIDIA, Technicolor og HTC Vive til at samle VR-økosystemet. Senere på året åbner HP desuden tretten nye ”fordybelsescentre” verden over, der er designet til, at kunder kan modtage rådgivning og lære, hvordan de bedst muligt kan udnytte VR-enheder inden for deres forretningsområde.
For yderligere information, se venligst:
http://www8.hp.com/us/en/campaigns/vrbackpack/overview.html?jumpid=va_42tr91qpzh