En af Europa’s største leverandører af strømforsyninger, Powerbox-Craftec, forenkler sit navn og lancerer ny hjemmeside som del i implementeringen af en ny strategi.
Der sker rigtig meget i Powerbox-Craftec. Siden fusionen i efteråret 2013 mellem de to søsterselskaber, er der blevet udviklet en ny strategi som nu er ved at blive implementeret.
“Making the complex simple” er overskriften på den nye strategi. Den bygger på virksomhedens anerkendte høje produktniveau og kundeservice og tilføjer let adgang til alle de forskellige kompetencer i virksomheden. Det øger Powerbox’ evne til at kunne tilbyde de mest optimale løsninger til vores kunder, hvad enten det handler om en standardforsyning eller et komplekst system, der kræver custom design, supply-chain logistik og opfølgende support.
Målgrupperne er uændret strømforsyningsløsninger til krævende applikationer inden for industri, medical, railway & transport samt defence-sektorerne.
Powerbox beskæftiger nu 120 medarbejdere placeret i 15 lande, og i den igangværende proces, sker der to ting lige nu. Virksomheden forenkler sit navn fra Powerbox-Craftec til Powerbox og lancerer en ny hjemmeside for det samlede selskab på http://www.prbx.com. De synlige skridt er hverken udgangspunktet eller målet men ifølge CEO Martin Sjøstrand ”de første skridt i bestræbelsen på at kunne tilbyde kunderne den letteste vej til den bedste løsning.