ODU Denmark ApS

ODU leverer topklasse support i flg. Bishop & Associates

ODU styrker sin position inden for kundetilfredshed med en forbedret rating

Hvert andet år gennemfører analyseinstituttet, Bishop & Associates en kundetilfredshedsanalyse på det europæiske marked. Igen i år er ODU placeret i toppen med en 4. plads – og foran konkurrenterne inden for forbindelsesteknik

Hvert andet år spørger analyseinstituttet, Bishop & Associates, en lang række europæiske virksomheder, hvor tilfredse de er med deres leverandører. Det fører til en ”hitliste”, hvor en samlet pointgivning placerer de enkelte – globale – leverandører af forbindelsesteknik rated i forhold til hinanden. I 2017-undersøgelsen er de enkelte virksomheder blevet vurderet af imellem 31 og 179 kunder, hvad der giver et meget fint statistisk grundlag.
I år er ODU blevet nomineret som den 4. bedste europæiske leverandør af forbindelsesteknik. Det er den samme placering, som virksomheden opnåede i 2015, denne gang dog med en lidt højere pointscore (4.605 points) end i 2015, hvilket også ligger pænt over gennemsnittet på 4.243 points for de i alt 34 evaluerede virksomheder. Det placerer dermed også ODU over branchekolleger som HARTING (7. plads), LEMO SA (9. plads), Fischer Connectors (11. plads) og HUBER+SUHNER (12. plads).
Scoren er resultatet af en række detaljerede spørgsmål, og ODU har i den forbindelse opnået en række fine individuelle placeringer: ODU har opnået en 1. plads i kategorien ”Effektivitet ved håndtering af problemer”, tre 2. pladser for ”Turn-around tid for nye konnektorløsninger”, ”Support uden for salget” og ”Kundeservice”. Og det blev til en 3. plads inden for ”Teknisk support”.
Samlet set er den fine placering et skulderklap fra en lang række tilfredse kunder, men selvfølgelig hviler ODU ikke på laurbærrene. Så forhåbentlig kan ODU ved den næste undersøgelse af kundetilfredshed fra Bishop & Associates komme endnu længere op a rangstigen, for den gode kundeoplevelse ligger i høj grad ODU på sinde – hele vejen igennem design-, salgs, og support-processerne. Også efter, at varen er leveret…